| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 29 日 星期日
2006 年 1 月 28 日 星期六
| 冇出到去呀 |
年29晚呀今日∼我一直都係屋企呀∼好乖呀^^可惜我就好悶啦∼但係晚飯就好豐富啦∼哈哈...我食左好多呀∼食完飯重諗住出街行下既∼mabe我唔係太想去啦∼so就係屋企睇電視玩電腦啦∼^^
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 27 日 星期五
2006 年 1 月 25 日 星期三
| 我今日冇返學呀 |
今日我冇返到學呀∼早上去左飲茶啦!飲完就要搭車去X芳啦∼姐係荃灣果邊啦...買完野之後就同屋企人去左親戚屋企坐下啦佢哋∼咁我就諗住走人先但係又未食野喎∼又要趕住返去接佢哋同攞功課><之後我都係一個人走先啦∼好多人呀!!唉..冇法啦∼我去到學校就見到小學D FD呀^^可惜我唔係同佢哋2個好熟SO就冇咪傾計啦∼算啦∼被我等到佢哋放學啦∼^^見到好多FD呀..嘉琪重拉我入去學校添呀∼又見到好多人啦∼牙sir.miss都有呀∼我又唔入得黎∼但係都入左!重冇被老師捉添∼哈哈..之後我見到d fd就走去啦∼緊住就去同牙sir攞功課啦∼之後同班fd去買野食because我好肚餓呀∼冇食到野><緊住就一齊得啦∼
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 24 日 星期二
| 又收到一份啦^^ |
返到學校都冇咪野做既今日∼好悶呀上堂><到左英文堂啦∼點知冇啦啦lily叫我喎!!緊住佢就攞左一個幾大下既盒出黎∼點知我接過手之後睇下係個柸黎嫁∼好得意呀∼係個colorful senson送俾我呀∼^^哈哈..very happy.....
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|