| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 8 日 星期三
| 好痛呀個胃 |
今日有體育堂上呀!!我哋又要跑9分鐘呀∼唉...><跑到我個胃好痛呀∼嗚嗚..好想喊出黎呀><我又要重考添呀∼跑到我就黎冇氣啦∼行都唔想行呀∼放學都冇去到龍師呀∼我∼牙惠∼牙欣∼牙楹同lily重坐左牙婷嫁車走人呀∼緊住又見到學校d人呀!!我重同左佢哋say bey添呀∼哈哈..勁好笑..之後同d fd去左南豐牙姨果到呀∼到左5點幾先返屋企呀∼

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 7 日 星期二
| 返學有得行街 |
今日返學都有得行街呀∼哈哈..我就唔洗留堂啦∼但係牙婷.lily同牙欣就要留啦∼可惜牙欣一早就被人捉左落去呀!!lily同牙婷?佢哋就偷走囉∼緊住我哋好安全咁將lily同牙婷出左學校門口啦∼重有其他fd係到呀∼有好多個啦∼咁咪可以同佢哋一齊去行囉∼
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 6 日 星期一
| 返學啦∼ |
今日要返學呀∼咁早就要起身好唔慣呀∼不過返到去見到d fd就好happy啦∼可惜我就好眼訓啦∼上堂又想訓喎!!冇法啦∼要返學..不過都幾好玩嫁返學∼但係我今日就要留堂啦∼我都冇返到應該寫y嫁∼冇啦啦我又要留堂><激死我啦!!我唔留得嫁嘛∼唉...算啦∼
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日
| 有人留左呀 |
今日重諗住出街添∼點知又冇人打俾我喎!!咁算啦∼重諗住今日會好悶既..點知冇啦啦我d新親話要黎呀∼咁我就坐左係屋企等利是收啦∼一等就等左好耐啦∼係我最失望果陣佢哋黎左呀∼我都冇咪野既!!笑下咁啦∼好快收左2豐利是啦∼過左一陣又有人黎呀^^哈哈..又有啦∼冇幾耐去左食野呀∼我重諗佢哋會係到食飯添∼其實係冇嫁∼之後我就收到牙楹既電話..咁我哋冇幾耐都走人啦∼咁我就一枝葥咁飛左落去搵佢啦∼重同左佢去寶林添∼之後我就返屋企啦∼哈哈.....
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 4 日 星期六
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 22 | »
|