| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 19 日 星期日
2006 年 2 月 18 日 星期六
| 我要去圖書館呀∼ |
今日我要幫我細老去還書呀∼但係唔知邊個可以陪我去呀∼之後我打左俾牙楹呀!!佢唔知得唔得呀∼緊住佢話問下佢牙爸先喎∼之後先打俾我呀!!佢打黎啦∼佢話得呀..不過要返左屋企先呀~咁我就冇所謂啦~點知牙欣打黎呀^^佢又係話諗住陪我去呀~都好既~我ok嫁~唔知牙楹得唔得咋嘛~><佢哋都ok呀~但係過左冇幾耐牙欣又話唔去啦~唉..又話去既~不過算啦~佢唔係咁想出都冇乜既~我都唔係好想出咋~不過要幫細老還書咋><so先出呀@@算啦~ 不過唔知邊個人打黎呀~我都認唔出佢把声><之後佢就同我講我係你細老呀~下..咪我有細老把声咁嫁咩=="唉..我都係唔知呀~你講啦~哦!!我知啦~係牙全x呀~哈哈...佢打黎既~不過都好happy啦~^^我哋還完去左慧安園呀~緊住重見到牙培呀~我哋重傾左幾耐下添呀^^~之後我同牙楹去完南豐就返屋企啦~
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 16 日 星期四
2006 年 2 月 15 日 星期三
2006 年 2 月 14 日 星期二
| 情人節呀~ |
今日情人節呀~我就收到d 朱古力啦~又放早呀~可惜我要釆排啦~算啦~都算過得happy啦~^^都ok啦~又有人問我攞朱古力!最可惜我冇買到呀><
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 22 | »
|