| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 2 月 24 日 星期五
| 嗚嗚....今日真係~ |
我一早返學就同牙惠啦~冇啦啦就怒左我><我哋係冇事發生嫁!!但係就咁囉~我以經係第4日啦~我真係冇野講囉~如果係要怒我既話我都冇話可說~有得佢怒啦!!我只好說我自己運氣唔好啦><係要既咁我都無法避免..只好去面對佢!!但係我真係好唔咁心囉~冇啦啦又要一個星期返學都同fd嘈架囉!!嗚嗚嗚...我真係好唔開心so我第一個方法就係喊左出黎啦~咁可能會令到我會好d啦!!但係我一喊就喊唔停啦~連中喊左幾堂啦~之後到左数學堂!我同牙惠係同一班既~但係me重係unhappy呀~但係落堂果陣我哋就冇野啦~好返啦~其實我哋都係冇野既但係就冇啦啦要咁樣囉!!

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 23 日 星期四
| 嗚嗚嗚.... |
好黑牙我呢幾日~我連中3日同fd有嘈架啦~好唔開心呀!!都唔知做咩~呢3日都係咁呀><我唔想再係咁啦~我好累呀...如果係天意弄人我冇話可說!!我只好順其自然......今日係同牙楹呀~過左一陣就冇事啦!!全部都係第一次嘈架嫁><
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 22 日 星期三
| unhappy~ |
今日唔係好好囉~我同牙欣唔係好好呀~好似有d唔同呀~之後我先知發生左咩事呀~我都唔知會咁嫁~緊住我知我錯左咁我就同左牙欣講sorry啦~之後我都唔係好happy囉~because我重係覺得我唔岩囉!!到左冇幾耐佢同我講野啦~我就唔知點同佢講好呀!!緊住佢又叫我啦~咁我哋先好返d咋...我好想好似以前咁呀~so我而家要改下啦~我今年既人際關係唔係咁好呀~冇啦啦又有d野發生喎!!!唉....算啦~如果我有d咩做錯既話請大家見量下啦~我會小心d犯錯嫁啦~sorry~牙欣
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 21 日 星期二
| 好唔happy呀∼ |
小息果陣我就係到整功課啦~緊住牙婷~牙惠同牙楹就唔知邊個話係下邊等啦~我就話好呀!!一陣去呀~咁我交完功課之後就落左去下邊啦~點知又唔見人喎!!><咁我就行去問我識果D F.3既fd啦~緊住佢哋又話唔知呀><又叫我落去又見唔到人..好怒囉!!
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 20 日 星期一
| 牙細老黎接返學呀∼ |
我一早就要起身啦∼我就要同我細老出去啦∼去到將軍澳我見到嘉淇啦!!緊住再去坑口點知見等等下佢哋見到小叮呀^^緊住我又打唔到俾佢哋~so咪要坎人囉~緊住去到寶林又見唔到細老呀~佢打黎啦~見到啦!!哈哈...我同嘉淇重陪左佢行一陣添~緊住我同嘉淇就返學啦~佢都返學啦~
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 22 | »
|