| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 13 日 星期一
| 好唔happy呀∼ |
今日唔知why好唔happy呀∼但係唔知happy定唔happy好啦∼上dt堂就好玩啦∼哈哈...d人被我打呀∼^^放學我同左牙楹去交電話費呀∼緊住我哋行返去地鐵站果陣見到牙惠∼欣欣同小雪呀∼緊住我同到楹就問佢哋呢∼去晒邊呀∼牙惠就話走左啦∼唉..又唔等我哋走左去><唉∼算啦∼我同牙楹都係去牙姨到啦∼緊住又見到牙君同tec呀~好happy呀^^緊住又一齊去左一間玩魔術既野去睇下啦~好搞笑呀!!之後玩左冇幾耐我同tec就走人啦~我返到屋企就係到煲電話啦~

|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 12 日 星期日
| 去左牙英屋企呀 |
今日同左牙英去剪頭髮呀∼我就冇剪到囉∼但係牙英個頭我充月3覺得剪得幾好既∼都ok啦∼緊住就同左去返屋企呀∼because我去睇x魔在身邊呀∼哈哈..可惜睇到6點幾先返屋企呀∼><好釆冇被人閙咋^^
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 11 日 星期六
| 無奈囉∼ |
今日要返學校呀∼唔想返添∼但係都返左去呀><返到去重要被人訓呀∼唉∼放學重要等人呀∼我.牙欣同lily係要等呀∼等等下!!我哋就走左啦∼行行下牙楹打黎問我係邊呀∼我就話係新都城啦..我哋就去左食野啦∼食完細老又打黎啦∼牙欣聼完電話就話我哋係地鐵等呀∼咁我哋落到去地鐵站果到見到一大班人呀><都係細老d fd黎嫁∼唉..唔想出去呀有咁多人><冇啦啦麗沙出現喎!!佢要黎知我呀∼我好驚so就大叫左起黎啦∼全部地鐵站d人都望住我呀><嗚嗚...緊住佢哋都走左啦∼咁我哋都行去坑口到啦∼可惜我哋又接到細老個電話啦∼之後重話係鳴遠等添呀!!等左好耐啦重要搞到我被蚊咬呀><我唔想等啦~緊住又聼到佢電話黎啦~咁就一齊好按久咁行左好耐好耐啦~重要搞到我咁累....= ="激死啦~
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 10 日 星期五
| 唔見左隻兔仔呀>< |
放學果陣我諗住隻公仔唔會唔見啦~點知我行到1樓果陣唔見左佢呀~我好驚訝咁話同小麗.牙楹講~下..我唔見左隻兔仔呀><快d一齊搵啦你哋~我怕牙~我買左好耐嫁啦~係細t嫁!!唉..最後都係搵唔到呀~算啦!!希望佢冇事啦~
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 9 日 星期四
| 唔想去呀∼ |
今日我同牙惠都要去輔導班呀∼但係我哋都唔想去∼諗著偷走呀∼可惜miss見到我哋2個呀∼><最後都係要返返去呀~不過好釆有返返去咋..哈哈~咁就唔驚要被老師閙同留堂啦~之後我同牙楹重去左牙姨到添呀!!6點咁先走人呀~都好釆冇被屋企人閙呀^^
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 22 | »
|