| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 30 日 星期六 |
 | |
| 圖書館 |
今日又同sylvia出街啦!but多左佢個kai bird細佬...
唉...........又唔記得左佢細佬個名tim...
我地去圖書館借書呀!!!
我借左9本...
有d幾kai...
有d幾深...
放假真係超無聊...
我要返學呀!!!!
form2萬歲!!!!!
但..........如果返學.........又會咩wor....
唉..........係咁就peak得啦!!!!
最好唔好咁啦!!!!!
|
| 刊登時間︰2005-07-30 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 94 | »
|