今日係9月開學既大日子
我四點幾差唔多五點就起左身啦
可惜唔係因為緊張過龍訓唔著,宜係因為我要返工啦
唔知道點解,今年暑假雖然好長好長,但我覺得好似過得好快
頌有d唔開心,返工個陣覺得好無聊,頌係小左d野咁,唉...
返工好悶啊,我依加有d想穿下校服,行下街
好想抱住十幾本書流曬汗聽校長講下無聊野,
好想坐係課室同班同學仔吹下水
依加先發現,學校有種好特別既味道係其仔地方無既
未來頌有好長好長既路,雖然返學校只係其中一段,
但就係最令人懷念....