我唔再食香芋味雪糕、唔想食綠茶味既牛奶糖、唔想食再牛角飽
依D都佢同我都鍾意食既野
但食既時候,總係覺得情好沉重,因為我諗既都只有佢
如果你個心有我,點你唔可以去勇敢D追我呀??
係我表現得唔明顯,定係你玩我呀,你覺得好有滿足感嗎??(玩我)
當晚邊個話,唔會唔聽我電話架???唔校震機訓教架??
邊個話我醉既時候一定過來陪我架???
我可以點做呀??
係你令我覺得我頌可以去追、追求一D我本來已經覺無可能既野
好憎你被我既依D既信息
唔鍾意我點解你要表現得咁熱情??
定係你依D只係對所有女仔,都會做既演譯呀??
由今日開始,我要食朱古力雪糕
|