哈哈哈哈哈
好開心啊,我既努力,睇到小小既成果啦
我接到我既第一份化妝啦,雖然今次無錢收
但我真係好好好興奮啊,
我第一日化左三個,第二日化左四個,
嘿嘿嘿嘿
進步未我依D囉(自大左添)
初初都有小小緊張,不都好快就無左啦
好有滿足感啊
如果日日都可以咁樣樣過就好啦,忙D自已鍾意既事,
其實依加返M記,真係好無聊呀,又無義思,又學唔到野
不過當然,希望下次,能夠有錢收咁就更加好啦
嘿嘿
ANNIE你要努力啊