哈哈哈,辛苦左三日,又到慶功宴既時候啦
上一次慶功宴就係去左酒樓食野
今次慶功宴就去左唱K
不過相同既係,當佢地知道,
我只不過得十七歲個陣,都O曬嘴
不過我睇到佢地咁豐富既表情
我都覺得有小小自豪感既
不過唔開心既係,再過多兩個月,我就十八歲啦
突然之間,我覺得十七歲,其實都無咩唔好啊
起碼年輕啊嗎
不過唔知道點解,我覺得依輪D皮膚好既差左好多
多左(油芝粒)同暗瘡,唉
咁樣樣落去,年齡幾輕都無用啦
因為,未老先衰,就係我依D囉
所以作為靚女既我,一定要好好保養下我D皮膚,
唔好令佢幾變得老化
先個幾日,我個同學仔,話我個形象唔係好得,要轉一轉佢
我諗左一諗都可能係既
但係轉都要錢架,我依D窮學生,真係要儲一儲錢
來買下D靚衫啦
女為悅(自已)這容,呀嗎
講開又講呀,依輪成日都請假、請假、請假
再唔係就放假、放假、放假
我睇我下兩期糧,都係喊定三聲啦
依小小錢,點夠我洗呀
化妝品、轉形象、交家用、車費、飯錢、買工具..........
點解依一個世界同我一樣都咁現實
如果唔係咁,你話幾好呢
今晚既我,腦海裡面,有好多好多既計劃
我想去學跳舞啦、學英文啦、學游水啦.........
但係最重要既係學返我化妝既手法,將佢練得成熟D
錢錢錢錢,有錢幾好呢,唉唔洗做咁辛苦
|