打到你上天花板,落唔返來呀啦
一個唔係好正常既人,寫既唔正常日誌

嘿嘿嘿,歡迎會睇
annie524
暱稱: 諾晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
學著愛我自已,那就是最偉大的愛
不論成功失敗,至少我依自已的信念而活

不論我被奪走了什麼

都奪不去我的尊嚴,除非連我自已都看不起自已
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-26
無男朋友既女人,總會...
唔想食香芋味雪糕
無志氣既annie
就出糧啦
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
嘿嘿
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 81
今日人氣: 7
累積人氣: 2270
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


我要學習去笑 分類: 未分類

我依輪返工,我上司令我反醒左一個問題,個問題就係...我唔笑

可能大家都覺得笑同唔笑都無咩所謂,反正依點都係依心情架啦

但對我來講就好重要啦

依加依一份工,係一份要面對好有客人既工,所以笑容係非常之重要

笑容可以幫我去建立人際關系、可以令來買野既客人開心D

係今日我開始諗,點樣樣可以令自已笑得多D、好睇D、笑得時間長D

其實我都幾羨慕 D人唔笑個陣個樣都好似笑緊咁樣樣,

唔知道依D係天生既定係後天陪養既呢??

其實我有時唔笑個樣係唔係真係好難睇呀???

我都唔想架,但我唔笑個陣唔係真係唔開心架,

我只不過覺得,無咩事,做咩無啦啦笑啵,

咁奇怪

依件事依加好似個個都知道曬咁,連我呀ris都知道,

唉...咁就變左一個問題啦

諗多D開心野可以笑得多 D,但點笑先可以最自然最持久呢??

好係煩呀,點解依D咁奇怪既問題會發生係好身上架??

但為左份工,笑多D啦annie.....求下你啦

當你係annie個陣返緊工個陣,你笑多D啦

最多你放工個陣先唔笑,個返自已鍾意既表情啦,好唔好

人地出糧被你,係要你包括笑在入架,知道嗎???






訪客留言 (返回 annie524 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]