尋晚婷婷來左我屋企訓
今朝我地一齊去左唱K
我地兩個人,唱到癡左線
我唱到依個個頭暈暈地
真係超開心啊
好奈未試過咁癡線啦
如果一個月有一日係咁都唔錯呀
不過如果日日都係咁的話,我一定會,離開依個現實
尋晚婷婷唔開心,我係咁講D(爛笑話)引佢笑,激死佢
攪到佢唔開心,但又要係咁笑
佢頌好毒咁講左一句,下次我唔開心個陣,佢都要係咁講笑話,
但我知道,佢講D笑話,邊有我講得咁好呀
如果唔係佢都唔會咁鍾意我啦
話時話呀,就暑假啦,一年咁就過去左啦,
真係過得快呀
上年依個時間我頌係度,諗前途
但依個時候,我已經係度返工搵錢錢啦
|