四月某日(晚上)
今晚我呀媽又發表左佢既一篇偉論
事發既經過係
我個地一家人差唔多食完飯個陣時
我係電腦前面作戰緊,我呀哥頌食緊野既情況下
我呀媽突然爆肚講左一句
「你地兩個呀,不如轉床訓囉」
(我同我呀哥係訓上下隔床架,我訓上面,我呀哥訓下面)
我聽完之後就問左一「句點解啊?」
呀媽就話啦「人地話女仔訓上面唔係咁好啵,都係男仔訓上面好D。」
(傳統既思想,樣樣要由男去主道,就正如,有好多中國式既石柱咁,通常都係龍在上鳳在下)
我同我呀哥聽完之後,都O晒嘴,又後係咁係度笑
我其實想問,依個係邊一家既偉論啊。
不過我都無問到。
當然依個女下男上論,結果都無成為事實
因為我同我呀哥都唔想轉
不過都算係屋企既一個小小笑話
|