今日晨早流流就起左身返工啦
但我今日早左返去,係休息室坐左一陣,
聽到佢地串來串去,
都覺得幾開心。
不過,我拉左卡,又後情況就有小小唔同啦
好多客、好忙
收錢隻手都收到左D酸軟可惜啊,D錢唔係我既。
如果唔係我會覺得開心D架
我計過啦,我由8點45分左右開始返工,到5點27先走人,
足足做左八個幾鐘頭野,放工個刻真係好想訓教
不過鬼叫本小姐鐘意錢咩,努力啦
不過真係要搵多份工先得,依份工人工太小啦
我依D咁大洗,唔多夠我用
嘿嘿嘿
話被你地聽啊,我頌有十四日就生日啦
記得同我講生日快樂啊,各位
|