返得工多,人都無咁開心,
原本我都覺得我自已係一個EQ都幾高既人來架啵,
但依加我既想法有D唔同
其實係一D骨節眼上面,我都係一個好計較,好小氣既人,
我發現我無個一份胸襟,
原諒人,我好多時候都係做唔到
我依加返工,返咁早,其實都係想早D放工姐,
返六點其實一D都唔容易,邊個唔想訓奈D啵,
我返咁早,其實都係想放三點姐
我都返左九個鐘啦,OT唔係一個問題
但係點解係我OT既時候,比我遲返既人可以早放過我呢??
放得個D人走,係唔係代表夠人?其實我都可以放工呢??
咁點解我又唔走得呢??
唉..........
有壓力啊
我要錢呀,但依加份工,滿足唔到我呀
唉..........
轉工啦
|