打到你上天花板,落唔返來呀啦
一個唔係好正常既人,寫既唔正常日誌

嘿嘿嘿,歡迎會睇
annie524
暱稱: 諾晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
學著愛我自已,那就是最偉大的愛
不論成功失敗,至少我依自已的信念而活

不論我被奪走了什麼

都奪不去我的尊嚴,除非連我自已都看不起自已
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-26
無男朋友既女人,總會...
唔想食香芋味雪糕
無志氣既annie
就出糧啦
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
嘿嘿
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 81
今日人氣: 6
累積人氣: 2254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


返工??放工?? 不滿 分類: 未分類

返得工多,人都無咁開心,

原本我都覺得我自已係一個EQ都幾高既人來架啵,

但依加我既想法有D唔同

其實係一D骨節眼上面,我都係一個好計較,好小氣既人,

我發現我無個一份胸襟,

原諒人,我好多時候都係做唔到

我依加返工,返咁早,其實都係想早D放工姐,

返六點其實一D都唔容易,邊個唔想訓奈D啵,

我返咁早,其實都係想放三點姐

我都返左九個鐘啦,OT唔係一個問題

但係點解係我OT既時候,比我遲返既人可以早放過我呢??

放得個D人走,係唔係代表夠人?其實我都可以放工呢??

咁點解我又唔走得呢??

唉..........

有壓力啊

我要錢呀,但依加份工,滿足唔到我呀

唉..........

轉工啦






訪客留言 (返回 annie524 的日誌)


siuhong120 於 2008-07-06 12:23 AM 發表:
睇開d啦...有時有d野唔到自己話事既

禁你真係好過果d人(起碼幫得手...人又好^^)...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



湧 於 2008-07-04 01:31 AM 發表:
實用問題  可能你有用d掛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hong19911213 於 2008-07-03 08:39 PM 發表:
CMCM~~!!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]