|
2006 年 5 月 10 日 星期三
覆診啦又!
今日好鬼熱呀~!! 個太陽好曬呀... 唉!!!
夏天又黎lu.. 今日test 英文呀~都ok啦我希望唔好唔合格啦,,
因我數學已經知道死左... 唉! 仲諗住話今次會好過上次點知......
差過上次,,, 到左下年我go左覆診呀...老豆車左我哋去hospital個到~!
去到個(好多人)要buy "飛" 唉!跟住抽血又要攞 "飛" 上到去諗住第一個會係我
先啦~!! 點知我竟然係最後一個~ 個時勁咩囉!! 個到冇晒病人... 除左我,,
我仲要由2:55等到4:15先睇我~!!! 睇完仲衰~
要攞藥我個號碼係''1734'' 個時先叫 13xx =0="""
好彩我有bring 書去溫...~ 但好嘈呀~!!! so 好難入腦
仲有呀~ 我今日7:40先反到home 唉~ 好累呀!! 仲要溫書都唔知點~ 我諗
聽日都係要5:00起身溫~ =3="" 好煩呀~
好憎覆診~ = _=0=_=0=_=0= 掰掰
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 195 | » |