Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 5 月 10 日  星期三
覆診啦又!

今日好鬼熱呀~!! 個太陽好曬呀... 唉!!!

夏天又黎lu.. 今日test 英文呀~都ok啦我希望唔好唔合格啦,,

因我數學已經知道死左... 唉! 仲諗住話今次會好過上次點知......

差過上次,,, 到左下年我go左覆診呀...老豆車左我哋去hospital個到~!

去到個(好多人)要buy "飛" 唉!跟住抽血又要攞 "飛" 上到去諗住第一個會係我

先啦~!! 點知我竟然係最後一個~ 個時勁咩囉!! 個到冇晒病人... 除左我,,

我仲要由2:55等到4:15先睇我~!!! 睇完仲衰~

要攞藥我個號碼係''1734'' 個時先叫 13xx =0="""

好彩我有bring 書去溫...~ 但好嘈呀~!!! so 好難入腦

仲有呀~ 我今日7:40先反到home 唉~ 好累呀!! 仲要溫書都唔知點~ 我諗

聽日都係要5:00起身溫~ =3="" 好煩呀~

好憎覆診~ = _=0=_=0=_=0= 掰掰

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 195 | »