Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 4 月 28 日  星期五
今日要覆診呀!!

今日我冇番學呀∼ 但都一早就起左身因為要覆診而且我要自己

打去school請假so我冇番到學∼ 請左假之後

我就跟左媽咪去左食早餐,食完之後老豆話要攞車叫我同媽咪係大快活

到等佢啵∼ 嘩!! 佢轉左死性呀? 平時叫佢咁多次都唔行

車我哋到hospital今日竟然...... 唉! 去到個到好多人

排隊買”飛”呀∼ 排到李嘉城個邊∼ 唔! 不過好彩佢收$部係開晒

咋!!如果唔係有排等.... 我上左2樓個呀∼! 今日等左好鬼死耐

呀∼ 我10:00就去到啦∼ 但佢竟然差唔多12點先睇我入到去

個room竟然係個鬼佬黎∼∼ 哈響隔離仲有個”番”譯員tim哈∼

佢睇我個肚個時就問左我一個問題... 我竟然聽得明啵∼!!!

哈哈∼!! 佢問我近日有冇肚痛呀∼!!! 哈哈 跟住佢講d咩我就

唔明lu∼ 全部都係個”番”譯員講番比我聽∼ 我最記得既∼

係個個人同我講個doctor問我想唔想整走個肚個到個兩條手術

疤痕 我就緊係想啦∼ so我答左yes∼ 之後呀媽就問左個

”番”譯員好多問題∼ 個”番”譯員就講比個doctor聽∼ 好似

係問洗唔洗再開刀!!! 跟住個doctor 話yes...

我個心毛啦啦傳黎左一陣冷風.... 呀媽知道左之後就係咁講

唔整啦..唔整啦...講左5次 = =” 我個時都係咁諗

因為佢要我16 years old 個時入院,之後再度開刀

做手術... 其實都係會有疤痕架啦∼ 之不過細反少少真嗎∼

如果要我咁樣..萬一我個痛又樣衰過之前咁咪慘... 何況個疤痕都陪

左我15年.... 我唔想再見到一個比now再衰十倍的疤痕..

佢同我講話比一年時間我考慮..如果得咁下年覆診就入院做...

唉!! 好煩呀..

跟住5:幾個時有個叫新時代出版社打黎搵搵我媽咪!!但我媽咪唔知

係咩黎so收左線!! 之1我再打番比佢先知原來係之前個張咩

寫三本書..個張野我比新時代出版社拎左去比賽佢仲話....

5月28日個日如果入選會打比我.... 如果冇打比我就姐係落選左

哈!! 仲有3日咋!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 195 | »