|
2006 年 4 月 28 日 星期五
今日要覆診呀!!
今日我冇番學呀∼ 但都一早就起左身因為要覆診而且我要自己
打去school請假so我冇番到學∼ 請左假之後
我就跟左媽咪去左食早餐,食完之後老豆話要攞車叫我同媽咪係大快活
到等佢啵∼ 嘩!! 佢轉左死性呀? 平時叫佢咁多次都唔行
車我哋到hospital今日竟然...... 唉! 去到個到好多人
排隊買”飛”呀∼ 排到李嘉城個邊∼ 唔! 不過好彩佢收$部係開晒
咋!!如果唔係有排等.... 我上左2樓個呀∼! 今日等左好鬼死耐
呀∼ 我10:00就去到啦∼ 但佢竟然差唔多12點先睇我入到去
個room竟然係個鬼佬黎∼∼ 哈響隔離仲有個”番”譯員tim哈∼
佢睇我個肚個時就問左我一個問題... 我竟然聽得明啵∼!!!
哈哈∼!! 佢問我近日有冇肚痛呀∼!!! 哈哈 跟住佢講d咩我就
唔明lu∼ 全部都係個”番”譯員講番比我聽∼ 我最記得既∼
係個個人同我講個doctor問我想唔想整走個肚個到個兩條手術
疤痕 我就緊係想啦∼ so我答左yes∼ 之後呀媽就問左個
”番”譯員好多問題∼ 個”番”譯員就講比個doctor聽∼ 好似
係問洗唔洗再開刀!!! 跟住個doctor 話yes...
我個心毛啦啦傳黎左一陣冷風.... 呀媽知道左之後就係咁講
唔整啦..唔整啦...講左5次 = =” 我個時都係咁諗
因為佢要我16 years old 個時入院,之後再度開刀
做手術... 其實都係會有疤痕架啦∼ 之不過細反少少真嗎∼
如果要我咁樣..萬一我個痛又樣衰過之前咁咪慘... 何況個疤痕都陪
左我15年.... 我唔想再見到一個比now再衰十倍的疤痕..
佢同我講話比一年時間我考慮..如果得咁下年覆診就入院做...
唉!! 好煩呀..
跟住5:幾個時有個叫新時代出版社打黎搵搵我媽咪!!但我媽咪唔知
係咩黎so收左線!! 之1我再打番比佢先知原來係之前個張咩
寫三本書..個張野我比新時代出版社拎左去比賽佢仲話....
5月28日個日如果入選會打比我.... 如果冇打比我就姐係落選左
哈!! 仲有3日咋!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 195 | » |