|
2006 年 3 月 7 日 星期二
唔制呀.我又老左lu
(補打)
今日我七點幾先get up 呀∼ 哈哈....
今日係大日子呀∼ 咪唱個首歌啵.. ^^” 你一定會諗係咩事啦
知咪就係我生日囉.../ 你真係衰架姐咁都唔記得∼
呵呵.. =v=” 痴左線tim ! 今日我番到school
好開心呀∼ 呀璇佢一早就同我say左happy brithday
啦.. 但都唔係佢最最最早>v< 最最最早個個知咪係我...
老豆囉∼ 哈哈 本身佢唔行講架∼ 係比我near個壽星女....
迫架 哈哈... 5! 呀璇同yu 一齊giive左一份好細隻..
但我又好好好好好like 既 野我呀∼ 哈哈哈.. 之後我以為得
佢哋送.. 番到home大家姐同二家姐 give左$250 比我
之後老豆番黎又比左$100 哈∼ 跟住媽咪又cook左好多我like
eat既野∼ 仲有呀大家姐仲buy左個cake...好開心呀
今年我希望自己會身體健康.. 冇病冇痛.. 唔洗再係hospital
到出入 >v<: 希望啦∼ 掰掰
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 195 | » |