|
2006 年 2 月 24 日 星期五
好唔開心呀∼
#1 今日中文默書呀∼ 我背得唔係好熟..
課動個时, 我響到睇緊食譜...
個個ms 毛啦啦行左過黎 ∼ 本來都冇嘜野ge∼
跟住我咪同佢講話我排緊隊囉∼ 佢又響到問...話點解
唔借拍∼ 你係咪咁蠢呀?? 用腦諗啦∼ 我唔借咪因為
我唔想攞學生証...又唔想咁煩啦∼ 仲有呀你d拍
隻隻都爛鬼晒..... 仲要我哋交$20....???
好啦∼ near樣都冇嘜野啦∼ 毛啦啦又彈左句出黎
你睇你咁細粒...打多d波先會快高長大嫁........
>< 我最憎人話我咩架啦 係我係細粒咁又點呀∼?
你唔知我身體狀況...唔該你收聲啦∼ !!!
我話唔關事∼ 係d藥ge問題...又響到用埋晒d呀媽ge
語氣話我....〔咩唔關事呀〕 你令我覺得d呀媽好黑人憎
#2 放左學之後諗住buy番本新薄啦∼ 入左去睇左一陣..
跟住我見到 winne the pooh 我諗住buy∼
但唔夠得$$ 咁咪走囉∼ ..之後走個時 個個賤人毛啦啦叫住我
〔我個friend個表姐響到個时,你呀叫我靚女前靚女後〕 以家
就當我係小偷咁問∼ >> d貼紙呢∼? 冇內囉∼ 聽到之後
跟住我咪話咩貼紙呀?? 佢就叫我入番去 指住個到問∼ 貼紙呢??
我話我都冇攞到!! 跟住佢話冇攞到∼ 跟住我咪好嬲..然後話
洗唔洗我打開晒d野比你睇呀∼ 搜埋身都得呀∼洗唔洗呀∼???
跟住佢立即講唔係我只係問下姐∼ 啞左囉問下??? 咁叫問下??
你而家好似審犯咁審呀∼ !!大佬仲有呀∼ 小姐我有bring$架
洗嘜偷呀∼ 而且我真係偷左一係就驚一係就認啦∼ 白痴...好啦
搜完我個$包啦∼ 到個袋搵晒all咁多地方冇啦∼ 都算啦
sor又唔講咁算點先??? 真係鬼唔望你冇生意做呀∼
#3 番到home我好嬲咁諗住食粒金莎下下火lo...
跟住呀媽番黎,,, 諗住搵佢訴下苦水啦∼ 點知仲比佢話得勁d..
家姐出到黎仲加多把口....勁hurt囉∼ 你哋唔係我又點會明白我
當時ge感受啵∼ ?? 你哋唔聽咪算囉∼ 唔洗咁個啵...
之後我喊咪諗住sleep 一覺冇事lo... 呀媽又毛啦啦走
入黎講話邊間野話〔你偷野呀∼ 我同你屌佢.. 屌到佢冇生意做!!〕
跟住家姐又話...咪係囉你冇做過怕咩呀∼?你呀一打個電話番黎
實大把人幫你個啵∼ ><’ 鬼唔知我有phone先得嫁∼ 仲有
呀∼ 我只係訴苦架咋... 而且你咁講 咁姐係唔信你個妹我啦∼
之後我想go呀璇home玩番一陣∼ 令個心情平靜番d 但佢
話要go out....
我諗我唔你病死....終有一日我可能係抑鬱抑死 or 自殺死!!!
都算
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 195 | » |