Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 2 月 24 日  星期五
好唔開心呀∼ 

#1 今日中文默書呀∼ 我背得唔係好熟..

課動個时, 我響到睇緊食譜...

個個ms 毛啦啦行左過黎 ∼ 本來都冇嘜野ge∼

跟住我咪同佢講話我排緊隊囉∼ 佢又響到問...話點解

唔借拍∼ 你係咪咁蠢呀?? 用腦諗啦∼ 我唔借咪因為

我唔想攞學生証...又唔想咁煩啦∼ 仲有呀你d拍

隻隻都爛鬼晒..... 仲要我哋交$20....???

好啦∼ near樣都冇嘜野啦∼ 毛啦啦又彈左句出黎

你睇你咁細粒...打多d波先會快高長大嫁........

>< 我最憎人話我咩架啦 係我係細粒咁又點呀∼?

你唔知我身體狀況...唔該你收聲啦∼ !!!

我話唔關事∼ 係d藥ge問題...又響到用埋晒d呀媽ge

語氣話我....〔咩唔關事呀〕 你令我覺得d呀媽好黑人憎

#2 放左學之後諗住buy番本新薄啦∼ 入左去睇左一陣..

跟住我見到 winne the pooh 我諗住buy∼

但唔夠得$$ 咁咪走囉∼ ..之後走個時 個個賤人毛啦啦叫住我

〔我個friend個表姐響到個时,你呀叫我靚女前靚女後〕 以家

就當我係小偷咁問∼ >> d貼紙呢∼? 冇內囉∼ 聽到之後

跟住我咪話咩貼紙呀?? 佢就叫我入番去 指住個到問∼ 貼紙呢??

我話我都冇攞到!! 跟住佢話冇攞到∼ 跟住我咪好嬲..然後話

洗唔洗我打開晒d野比你睇呀∼ 搜埋身都得呀∼洗唔洗呀∼???

跟住佢立即講唔係我只係問下姐∼ 啞左囉問下??? 咁叫問下??

你而家好似審犯咁審呀∼ !!大佬仲有呀∼ 小姐我有bring$架

洗嘜偷呀∼ 而且我真係偷左一係就驚一係就認啦∼ 白痴...好啦

搜完我個$包啦∼ 到個袋搵晒all咁多地方冇啦∼ 都算啦

sor又唔講咁算點先??? 真係鬼唔望你冇生意做呀∼ 

#3 番到home我好嬲咁諗住食粒金莎下下火lo...

跟住呀媽番黎,,, 諗住搵佢訴下苦水啦∼ 點知仲比佢話得勁d..

家姐出到黎仲加多把口....勁hurt囉∼ 你哋唔係我又點會明白我

當時ge感受啵∼ ?? 你哋唔聽咪算囉∼ 唔洗咁個啵...

之後我喊咪諗住sleep 一覺冇事lo... 呀媽又毛啦啦走

入黎講話邊間野話〔你偷野呀∼ 我同你屌佢.. 屌到佢冇生意做!!〕

跟住家姐又話...咪係囉你冇做過怕咩呀∼?你呀一打個電話番黎

實大把人幫你個啵∼ ><’ 鬼唔知我有phone先得嫁∼ 仲有

呀∼ 我只係訴苦架咋... 而且你咁講 咁姐係唔信你個妹我啦∼ 

之後我想go呀璇home玩番一陣∼ 令個心情平靜番d 但佢

話要go out.... 

我諗我唔你病死....終有一日我可能係抑鬱抑死 or 自殺死!!!



  

都算

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 195 | »