|
2006 年 6 月 26 日 星期一
考科學
先講番5月23先~ 個日考中史
今日考科學呀!!唉... 我做左好耐呀∼不過我都有times
整低∼但當我check 卷個時∼ 我發現原來我有題未答晒∼∼∼
=0=””” 死啦! 當我諗住寫番個時已經....time up
〔=.=〕””” 跟住番到黎我都係冇心機溫書∼ 好似死豬咁....
瞓覺<< 〔>v<〕v !! 唉! 我瞓到2點半就起左身
打比lo ka 個時打唔通 〔=0=〕””我以為佢個phone
hand鬼左∼ 但當我再打多次個時... 佢終於通啦!
可惜佢要出街..〔>3<〕”” 臨收線個時佢叫我上佢日記....
佢既問卷調查:
規則:
A*]=比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件!!
B*]=比人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由!!
C*]=點8個人做E份問卷並去佢個XANGA留言!![恭喜你被點名!!*]
D*]=如果比人點左名既人已經做過E個問卷,,但又再比人點,,可以吾駛再做!!
我既答案如下:
A)
愛我
唔會唔理我
明白我
食煙唔緊要;最緊要係唔好對住我食<∼因d煙好臭!!
要對我好(我有事都唔準離開我)
B)
橫不講理
自以為事
自大
攞我黎講笑 <-我係只攞我個病黎講然後笑我
攪我D野唔出聲
屈我食死貓
扭曲事實
爆我秘密
C)
我想點既比人點左LU... [>V<]V 唔洗理
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 195 | » |