Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 6 月 21 日  星期三
考英作...

今日考英文作文呀∼ 我都唔知點作好... 又驚自己作完mary

會睇唔明∼ 又驚自己寫到九唔搭八 〔=3=〕” 唉∼

跟住我最後個part又唔知講咩地方好∼ 所以我揀左最easy個個

作先∼ 就係ocean park 〔=0=〕””” 攞命呀真係∼

作完ocean park 又諗唔到有咩寫∼ so 停左15分鐘

係到諗點作∼ (=0=)”好彩我都諗到作咩∼ 唉....

不過就唔知夠唔夠字∼ 希望唔好咁 低分啦∼ 〔>3<〕”

聽日考中史啦∼ 好變態呀 用半個鐘就溫晒∼ 唔知係咪因為 

ms李 既關係∼ so個日已經背晒全本書∼

今日同lo ka 問書∼ 佢話如果唔知仲以為我攞住本書讀出黎〔=3=〕

我變左〔=0=〕”本書... 哈∼好變態... 不過比呀媽話∼

讀黎讀去都係個啲.... 有鬼用咩∼ (=0=)””””” 個時就冇再溫

lu∼ 但就睇左本作業地圖一眼∼ 希望聽日會記得啦∼ 仲有我好驚

自己唔識寫d生字∼ 〔-v-〕” 好啦.>聽日又就咁帶個人..啦.

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 195 | »