*-.-.-.-.-.-.-* *Who am I* *-.-.-.-.-.-.-* 暱稱: 顏顏性別: 女國家: 香港 *-.-.-.-.-.-.-* *Calendar* *-.-.-.-.-.-.-*
2006 年 7 月 16 日 星期日 做工人..
今日我又六點幾起鬼左身啦∼次次都係咁唔制呀... 我呀∼ 今日下午個時比老豆叫一齊出街街∼ 心諗終於有節目啦 點知∼ 一出到去就... 發覺自己做左1樣好錯既野∼ 就咪係跟左老豆出街∼ 不過都好... 因為咁樣令我又消磨左一日 既時間啦∼ 呵呵 不過最慘慘∼既係我要拎m記又要拎我呀妹d 書∼ =v=” 做左半日工人∼ then... 因為鄭梓靈出左新豬『離不開』 我又buy左!! 本身諗住buy李牧童 架但要留番d$$ 聽日唱k∼ 佢都出左新豬呀∼ 叫『維納斯的城堡』 >3<”冇$$啦∼ 唔可以再用啦∼ 記住記住 用埋聽日∼