|
2006 年 7 月 19 日 星期三
覆診∼
今日我又要覆診啦∼ >3<” 所以一早就要起身去飲茶...
如果唔係就會餓死我 雖然到左中午係咪都會肚餓但總好過冇食
因為呀妹放假既關係so佢都要同我哋一齊去hospital..
好彩有個免費司機車我哋去姐∼ 如果唔係就會好鬼狼狽!!!呵
今日去到個到∼ 一個醫生都未黎呀∼ 個個仲去緊食飯....
直至到差唔多2:00個d醫生終於番黎啦∼ 呵呵!!
跟住比佢哋叫左去觀察房∼ 度高同量體重.... >0<我重左好多呀
38.4 =3=””” 唔制呀∼ 一定係肥左!! 一到暑假就係咁啦∼
身高好似冇變過∼ 但許醫生話我高左∼ 146.3
=0=” 我係我個班係最矮個個呢∼ 我會自卑架!! >3<”””
成日叫人咪理人點講∼ 點得啵... 你聽左唔通可以當冇聽咩=3=””
呵∼ 佢仲問我 減唔減藥 我立即答唔減∼
媽咪 成日話我一減親就會有事∼ 我都有d驚驚....
但醫生話我已經偯左個隻藥好多年 =.=”” 我夠知囉∼
我唔想入醫院嗎∼ 大吉利是講句 如果我一減真係有咩事咁點算∼
到時我個樣唔見得人啦∼ 死左佢好過!! >.<””” 又要食
番d減左好多年既藥... 又要比人抽near樣抽個樣∼ 又要痛一
掛...又要............................... 仲知好多啦∼!!! 唔想呀.
so我一口就話唔減lu...卡卡....
其實 有得比你揀點死∼ 你會揀點死呀? 我會揀 〔〔病死〕〕
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 195 | » |