|
2006 年 7 月 25 日 星期二
豆豆生日呀∼
今日好悶熱呀... 都唔知點解e兩日個天都係咁既∼
今日我哋全家總動員一早就全部人起晒身啦∼ 個時仲要係未夠8點...
=0=” 超眼瞓∼ 呵! 咁早起身∼ 其實係因為我豆豆...
佢生日啦 呵呵呵... 又大一歲啦!!! 今朝本身我請飲茶∼
-U-v 但因為家姐佢 話咪傻啦∼ 咁就變佢比$$啦∼
好姣tim!! 呵呵呵 但其實都只係飲左$43 -3- 係咪好勁呢
我蹀有5個人啵!! 呵呵呵 低到爛呀... 係呀∼ 我決定由今日起
要每日入$5落居企個私人銀行∼ 但由於冇零用$ so都係要等開學先
實行到啦∼ 唔知到我16歲個時會有幾多$$ 呢∼ 呵呵 =v=””
可能我唔只入$5架!! 呵呵
*祝豆豆生日快樂!
身體健康!!! <725>
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 195 | » |