*-.-.-.-.-.-.-* *Who am I* *-.-.-.-.-.-.-* 暱稱: 顏顏性別: 女國家: 香港 *-.-.-.-.-.-.-* *Calendar* *-.-.-.-.-.-.-*
2006 年 7 月 13 日 星期四 今日好大收穫呀∼
今日既天氣好鬼熱呀∼ 今日我有3個節目呀! 第一: 今朝9:30個時要到學校訂豬∼ 個批豬好貴呀! $100 唉! 慘慘∼ 跟住陪左呀媽 去交電費 水費 煠氣費等∼ 第二: 今日我2:00鐘個時同左lo ka去 厚德到賣書∼ 正呀∼ 今年既收穫 呵呵∼ 第三: 今日3:45我同家姐出左藍田買左好多新3 同一條新褲 then5:00番到新都∼ 行左一陣間∼ 今日好開心呀∼ 不過我隻腳行到好痛呀∼ 痛到都唔知點講∼ 唔... 同埋好眼瞓呀∼ 下次有機再行過∼ buy褲∼ 不過今日我放左璇飛機呀∼ sor呀... >.<