|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 14 日 星期一 今日我好悶呀..... 都唔知有咩做! 到左下午個時又熱啵so 今日著到好開放...... =3=" 可能係因為我home 熱啦 .... 今日冇野做~ 見悶so 走左去包書~~~ 仲有呀... 仲做埋義工去近住yu home既水池個到餵魚...... ^^" 個啲衰龜....一睇到我攞住包野就即刻走過黎~~ 我餵左佢哋好多日啦!! 呵.... 唔知佢哋係咪認得個時就會 有野食 so走過黎 呢! 唔.... *係呀 我前個幾日buy左假野呀~ 佢仿似度又幾高啵 now都唔知點算..... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 195 | » |