|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 7 日 星期一 今日我好唔好彩! 唔記得左呀媽要go hopspital∼ 佢成10:00先出門口呀∼ ==” so攪到我要成12點幾先出得去!(佢go沙田) 唉! 今日佢哋去左newway到唱k... 我遲左成3-4粒鐘呀!!! >3<”跟住去到仲要唔知newway係邊.... =o=” 呵! 好彩都搵到姐∼ 今日影左好少相...如下
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 195 | » |