|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 12 日 星期六 今日超開心啵... 超free 呀 平時就唔係啦 今日我呀妹要go玩so佢好快就唔係home lu...... 之後同呀媽go飲茶... 飲完就番home.........! 之後佢就問我go唔go百街~~~ 我冇go到呀.... 直到佢番黎..... 同我講~ 呀君唔係到又有d掛住佢tim.... he!!! 其實冇左佢係到我都覺得靜得制...... so好想佢快d番 唔... 之後又同左呀媽 go Po Lam到行.... buy左好多野呀! 佢buy左好多33 ... 仲ate 埋麥記 .... 超開心..... 點解? 唔係因為呀妹唔係到.. 而係因為同媽咪好耐都未試過 一齊行街......... so覺得好開心! [^U^]y [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 195 | » |