|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 21 日 星期一 今個月好似過得特別快咁既.. 話咁快就 8月尾啦! 計計埋埋都正番10日就要番學啦 又要放低玩既心情.... 重新投入工作>n<” 唉! 唔知點解我發覺我個腸胃近排時常都唔係好好 個人又大洗左... 嗯! 我諗我儲金既行程都係要中斷 架啦!今日個肚又唔唔知食錯左d咩啦... 竟然肚瀉啵 唉!!瀉完之後 我又覺得好肚餓啵...... 好變態呀! ...........請按我一下
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 195 | » |