|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 19 日 星期二 今日好累呀∼ 日日都好似做賊咁... 朝早勁累!! 呵.. 今日上社會堂個 ms 講左好多野∼ 但都好似冇教過書咁! 英文個堂玩小測∼ 我唔識下面呀!! 唔記得左有d咩 生字! hehe 跟住音樂好無聊... 閱讀好無奈隔離個個係咁問 通識堂∼ 係到睇影片! 個個變晒懶瞓豬... 我隔離個個好 鬼煩呀∼ 成日瞓覺∼ 我真係唔明仍點入黎e一班 仲要成日唔做功課 又抄人功課 好想打鬼死佢呀! 煩煩煩! 其實講真個句∼ 我覺得自己有少少憎佢.. 呵!番到home 食cake 好耶! 好食呀 不過食完肚痛! ==””” oh my!
今日金句: 始終被人遺棄在無人荒島中 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 195 | » |