|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 7 日 星期四 今日唔知點解我覺得堂堂都好似好好笑咁... 今日上物理個時個呀sir∼ 講左好多野! 但全部都唔明.. 之後數學個時個呀sir 教教下冇啦啦 行鬼左出去∼∼∼ 格左一陣 傳出左一聲 響徹雲霄既打乞”痴”聲 =.=” 勁∼ 我仲以為咩事∼!!? 到左唔知咩時候個物理 呀sir又入黎 話要攞番隻手指 =0=” 到左社會個時 個ms又講左好多生理及心理學......完 放學番龜 個時我急急腳走番home煮左個麵食! 仲有食左好多零食...今年想唔肥都幾難啦∼∼ >.<” 我唔想再咁樣啦! 會餓死我架∼∼ 下個月要訂飯飯∼! 我下個月要食反早餐... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 195 | » |