|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 29 日 星期五 今日係我學校既學界升旗禮呀∼ so 又要去曬 但由第2堂開始唔屎上堂∼ 今日有d時候係超開心..... 先係嘜書都唔屎bring 正!! then 係我見到我小學ms呀∼ ms 張同 ms 徐 呵呵! 真係估唔到ms 徐個曲髮已經冇左啦! 不過出到去一陣間ms man 每隔幾分鐘就ask me o5ok 之後我同虹say 我好肚餓 但可能因為我太細聲 so佢聽 到係我好暈... 不過 我都都唔可以曬~ so 就入左去!! =="但比人當左我唔舒服! 之後 go 紅十字到坐坐下.... =0="真係唔舒服.... <---- 個時想嘔!! 之後ms lam 幫我係咁整 先好左d =.=""" 估唔到原來黎真!! 我仲諗住坐一陣就出番去!! 今日都有unlucky 既事 就係通識個時要落去 玩個d game(我地整個d) 本身冇嘜人黎 咪坐係到lo(發緊夢) 坐坐下冇啦啦 有個ring 飛左埋黎 我個頭到... ==" 都冇嘜野~ 我以為佢錯手 then佢冇啦啦 又飛多個過黎~ ==" 坐係到真係危險 之後我地個到變左星球大戰! 我係咁飛番過去>v< 呵! 估唔到我眼界咁好次次都中 頭!! ==" 之後佢冇再玩! 好耶.... 但到完埸佢又痭啦啦~ 搵newpaper 飛人個頭! =="""""" 好彩我都唔差!! 呵 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 195 | » |