|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 9 月 23 日 星期六 今日我好痴線呀∼ 晨早就起左身lu 同呀爸呀媽go 飲茶... 飲完同呀媽 go左百街行 buy左包野 番黎玩自制湯圓!!! then∼ 煲碟 &教呀妹做功課 跟住 我就出左新都 整負離子∼ 番到home 比呀媽愁視 =0=” then∼ 唔想咁咩 so我係咁扯開話題!!! ==” 個個呀”衣衣”叫我唔好洗4-5日頭 oh no∼ 個頭好臭... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 195 | » |