|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 8 月 28 日 星期一 今日係我學校註冊呀! so我要好早起身... 都唔算早 同平時一樣∼ 9點半 呵呵! 唔∼ 今年我升3a呀 哈哈!不過一定好辛苦 今日註冊個個都要衝去 東港城個到入數!! 哈 事關∼ 新都個間裝修lo! >3< 呵 入完數番去個時 既然落雨.... 遲唔落早唔落 係要個時先落! 慘慘... 大約係咁多到啦... 呀仲有呀∼ 今日賺左$20呀 好耶! ^.^” 同埋我9月1要開始節儉一d 如果唔係我要冇得食>> 10.1 >U< hehe... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 195 | » |