|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 11 日 星期三 今日我隔離個個冇番呀∼ 雖然有d悶... 但佢唔番都好!! 因為我覺得佢個頭成日都”左”住左我 ==” 是關佢成日sleep∼ 呵.. 物理好悶呀∼ 又唔知個呀sir講嘜... 數學 有3支筆有生命危險.. 當中藍色當場死亡 黑色同鉛筆 逃過大難今日又係覆診既日子啦... 好happy 呀!!! 高左呀doctor 話減藥!! 有d驚..呀媽 doctor 仲有我都驚∼ 驚又再一次 有一個恐怖既事發生.... 我驚我會見唔到 我 fd ... 不想忘記 希望唔好有! 我唔想再發生.... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 195 | » |