|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 2 日 星期一 今日哈∼我又如常同老豆老媽子飲茶... 今日我發覺 原來自己都幾痴線!! 人地話人愈大就愈唔like同家人一齊 但我就岩岩好相反∼ =v=” 今日唔再悶悶啦! 中午傾msn個時,又比人話我間屋係動物園啦>3<” 之後大家姐話同我地出街∼ 出到街第一站係美國冒險樂園... ==”玩到痴左線∼ 係咁係到笑... 同呀妹玩個時 比佢個波打中左個頭!! =.=” 之後同家姐玩掉彩虹... 我地掉左好多次都唔中∼ >3<” 之後佢話死唔信邪 再去掉過∼ >w< 點知真係中左呀∼ 哈哈 玩完仲有d意猶未盡tim∼ 仲想玩過!! 但我唔記得bring張會員咭∼ =o=” now諗番起.. 覺得自己原來仲好憧真∼ 呵呵∼ 之後就go左m記食野! 跟住街左一陣就走左lu∼ 好累呀! 上去啦~http://www.xanga.com/annie9137 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 195 | » |