|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 3 日 星期二 今日好不幸∼ 本數學簿比個死人呀sir叫重做∼ 唉! 我只不過係1,2題用左代入法咋... 我其他都計得好比心機∼ =3=”一個唔該 叫我再做過....嗚嗚! >n<”唔like數學呀 之後到左生物堂∼ 冇啦啦係到傻笑,,, ==””” 仲笑到停唔到! 其實係我同隔離個個玩... 呵 個時成塊面都紅晒∼ <-笑到 din架 好似有精神病咁∼ ==”””” 唉! 唔講人地仲以為今日青山開放日∼ 放左個din婆出黎 =o=” 今日係咁多∼ 瞓覺.....↓ http://www.xanga.com/annie9137 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 195 | » |