|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 22 日 星期日 今日成7點幾就起鬼左身啦,,,,, 超早啵!!! then 跟左呀媽落去飲茶... 飲完就立即番龜到 做功課&整個"夠"南瓜... 整到咁上下~ 就借左家姐部電話 落街take photo~ 落到街先醒起 ///// 唔記得bring 錢 buy 禮物~~~ so take 完photo 又要bring 錢~ buy 禮物.... 上番home先發覺 原來啲龜龜~ 既野食,,,, 已經冇晒!!! so又要落街buy -0-"""" 計計埋埋~ 都落左成 3 次 >.< then番到home 又see一公升眼淚囉~ 又喊過 =0="""" 夜晚 掉d唔要既野時~ >v< 搵到我之前唔知 掉左去邊既$50 呵呵!! =0=" 原來係床下底....... 係咁多~.... 聽日又要見到佢..... 煩 x 10000000000!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 195 | » |