Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 10 月 20 日  星期五
好想打人呀

今日排隊個時∼  好想打人呀

個條廢柴好「鏈」煩呀...... 又唔知自己廢,,,,

教書係到up廢話 又唔知自己講d野唔好笑...

冇啦啦~ 又自己係到笑..... 我駁你嘴咁又點姐~

你家下駁唔起咩???? 車~ 廢就真係廢

你like 罰咪罰囉~ 驚你呀???  廢到死

(*以上只係發洩個人情緒 )

好啦~ 講番今日物理,,, 我終於開始明啦!! =0="

呵!! 數學又要do 工作紙!!! -0-" 唔記得左點do

then 我發覺到我隔離個位好變態..... 係到係咁同我講

佢啲心得~~~ =0="""   then 英文佢竟然對答案,,,,,,, >n<"

至先唔做啦....  社會又講個d -0-"   閱報~ 份newspaper 唔屎2分鐘

see 晒~~ 勁呢??? 份報紙悶爆~     我寧願睇東方 哈! ((個人意見))

食dinner個時~ 同呀媽一齊 drink 酒 =.=" drink 完個喉嚨勁痛...

今日好好好好眼瞓~唔打啦

想睇相就上 http://www.xanga.com/annie9137  啦

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 195 | »