Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 3 日  星期五
我想養狗

今日朝早個兩堂 Ms. 許冇番so冇上到視藝

之後有兩堂無聊 我真係覺得佢不知所謂囉~

點解???! 原因可能又係因為我唔like佢掛 句句都串到爆

好似講野有骨 咁.... 個個都唔串係要串我 同你有仇咩???

而且我覺得佢好似 係到歧視人囉!!  佢比我既感覺...

佢既眼光令我覺得佢 係好like 歧視人地.......

我每次上佢堂都係上唔到 心&腦 原因係因為佢,,,,

中文又要默書啦~~ 我又錯左一個字啦 .... oh!!!

>3< 唉! 真大意,,,, 下次終於唔屎再背住啦~

統測完~ 唔知會唔會有野背.... so that is 未知之數!!!!

then 生物堂 Ms 又冇番 so 唔屎上!!! 又空左2堂

閱讀堂 岑sir又係到up up up 煩住晒~  成日一上到黎就

講過不停...,,,, 放學又要即刻番home call 呀媽

then 呀媽話家姐問佢拎唔拎 隻狗番黎養好?!

then 呀媽比呀 >v< 佢比呀 哈哈! 好開心

但家姐之後就講左勁多野~ >3<" 話一拎左番黎就

要養 it 一世!!!<--e個我當然知啦  話今晚番黎先講 ....  之後

老豆知道左極力反對~ 佢仲話[[[之前都有人話比隻松鼠狗我地養啦~

我都冇要到]]]..... =0="  你唔要姐 今次個隻係bb 啵

>< 好想要呀~  狗仔!!  -0-"但人地話希望愈大失望就更大!!!

希望唔係啦~ 我真係好想要狗狗狗狗狗狗狗狗仔!!!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 195 | »