|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 3 日 星期五 今日朝早個兩堂 Ms. 許冇番so冇上到視藝 之後有兩堂無聊 我真係覺得佢不知所謂囉~ 點解???! 原因可能又係因為我唔like佢掛 句句都串到爆 好似講野有骨 咁.... 個個都唔串係要串我 同你有仇咩??? 而且我覺得佢好似 係到歧視人囉!! 佢比我既感覺... 佢既眼光令我覺得佢 係好like 歧視人地....... 我每次上佢堂都係上唔到 心&腦 原因係因為佢,,,, 中文又要默書啦~~ 我又錯左一個字啦 .... oh!!! >3< 唉! 真大意,,,, 下次終於唔屎再背住啦~ 統測完~ 唔知會唔會有野背.... so that is 未知之數!!!! then 生物堂 Ms 又冇番 so 唔屎上!!! 又空左2堂 閱讀堂 岑sir又係到up up up 煩住晒~ 成日一上到黎就 講過不停...,,,, 放學又要即刻番home call 呀媽 then 呀媽話家姐問佢拎唔拎 隻狗番黎養好?! then 呀媽比呀 >v< 佢比呀 哈哈! 好開心 但家姐之後就講左勁多野~ >3<" 話一拎左番黎就 要養 it 一世!!!<--e個我當然知啦 話今晚番黎先講 .... 之後 老豆知道左極力反對~ 佢仲話[[[之前都有人話比隻松鼠狗我地養啦~ 我都冇要到]]]..... =0=" 你唔要姐 今次個隻係bb 啵 >< 好想要呀~ 狗仔!! -0-"但人地話希望愈大失望就更大!!! 希望唔係啦~ 我真係好想要狗狗狗狗狗狗狗狗仔!!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 195 | » |