|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 31 日 星期二 今日又有生活藝術堂啦!!! so 第一個小息就要落去 準備d野....呵呵 >v< today~ 頭兩堂中文!!!! 又要背默,,,,, 好煩呢~ then 星期5 又要背默~ 我今日都係差((桃花源記))未背好.... 其他都 k o lu =3="" 中史個ms 講左好多野~~ 但唔知點解今日總係記唔入腦 地理悶爆!!! 仲要係咁打乞嚏~~~ -0-""" 到左落堂個時 我隔離個個瞓到成隻死豬咁!!! "督" 佢都唔醒咁制... -0-'' then P.E lesson 又係坐係到 嘜都冇做到!!! 都唔算冇野做既~ 係到勁包雲吞lo 有時真係唔想再wear件P.E 衫番黎!! 但Ms 又唔比 -0-" 話雖然唔上得! 但都要wear~英文又做listening oh my ~!!! 佢講極都唔明要點做..... >0<"""放學又要即刻落去揀好送"夠" 南瓜比邊個 Ms / Sir then 就要落去送 唔知點解搵極搵極 Ms Josie 都唔係到so 就咁放左落佢個位到.... 連埋張字條!!! then就同璇、珊、虹go左行街~ 行到咁上下 5點幾就番龜lu 呵呵 >U< 番到home 呀媽仲未番好耶~~~ 唔屎比佢問go左邊 呵呵 老豆唔知點解由上個月起一日番一日唔番home.... =.=" 好k型~ 我成日都好想問佢 夠竟佢唔番home係邊到住??? 邊到食???? 邊到瞓????((可能因為我驚佢鬧啦so唔問)) 有時仲會覺得..............................唔講 哈哈!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 195 | » |