Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 10 月 31 日  星期二
生活藝術

今日又有生活藝術堂啦!!! so 第一個小息就要落去

準備d野....呵呵 >v<  today~ 頭兩堂中文!!!!

又要背默,,,,, 好煩呢~ then 星期5 又要背默~

我今日都係差((桃花源記))未背好.... 其他都 k o lu =3=""

中史個ms 講左好多野~~ 但唔知點解今日總係記唔入腦

地理悶爆!!! 仲要係咁打乞嚏~~~ -0-"""  到左落堂個時

我隔離個個瞓到成隻死豬咁!!!  "督" 佢都唔醒咁制... -0-''

then    P.E  lesson 又係坐係到    嘜都冇做到!!! 都唔算冇野做既~

係到勁包雲吞lo  有時真係唔想再wear件P.E 衫番黎!! 但Ms 又唔比 -0-"

 話雖然唔上得! 但都要wear~英文又做listening  oh my ~!!!

 佢講極都唔明要點做..... >0<"""放學又要即刻落去揀好送"夠"

南瓜比邊個 Ms / Sir   then 就要落去送   唔知點解搵極搵極

 Ms Josie 都唔係到so 就咁放左落佢個位到.... 連埋張字條!!! 

then就同璇、珊、虹go左行街~ 行到咁上下 5點幾就番龜lu 

 呵呵 >U< 番到home 呀媽仲未番好耶~~~ 唔屎比佢問go左邊

呵呵 老豆唔知點解由上個月起一日番一日唔番home....  =.="  

 好k型~ 我成日都好想問佢 夠竟佢唔番home係邊到住???

 邊到食???? 邊到瞓????((可能因為我驚佢鬧啦so唔問)) 

有時仲會覺得..............................唔講 哈哈!!!  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 195 | »