|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 2 日 星期四 今日頭個兩堂係梁媽堂 .... oh~ 冇嘜野呀 then 到左英文 Ms Josie 佢回禮啦 ^v^..... 音樂問 問題~~ =0=" 哈哈 個答案我撞架咋 咁都岩左 -0-""" 真係好彩!!!! 通識ok啦 好過上兩堂囉~ 起碼冇上兩堂咁悶 呵呵~ =v=" 放學之後就即刻番home lu !! 番home 中途... 發生左一件令我好唔開心既事!!!! >n<" 跟住番到home cry左陣 >3<" 就冇事lu 係呀!!! 近排好似冇嘜理呀彤..... >.<" 對唔住呀!! 彤..... sor x100000000 -------------------------------------------------------------------------------
主題曲:醜得漂亮 [許志安+胡杏兒] 作曲:陸偉峰|填詞:林若寧|編曲:N/A|監製:N/A 杏 : 優美才容易獲取所愛 總要和各界眼光比賽 長相你叫我怎麼改 自尊心也被人笑聲掩蓋 安 : 只怪凡人用眼睛戀愛 身世才淪為被愛的障礙 觀眾眼界線改不改 亦好好對待叫人人意外 杏 : 誰完美的標準 杏 : 天生不算做漂亮 都多得你愿見諒 當醜小鴨被撇下 流亡 然後又被領養 人從來天生天養 然而難得你對我緊張 安 : 不必選美覓對象 醜樣都這樣漂亮 不必當世俗偶像 這世界誰亦有被愛的福相 合 : 蒙起這雙眼冥想 杏 : 誰會讓你戀上 杏 : 總要被旁人目光批鬥 得我憑快鏡遇上佳偶 所愛 我怕我講出口 會給婉拒換來我心傷透 安 : 關愛 仍然是你所尊有 總有 情人明白你小宇宙 給我抱抱你一雙手, 另一種美貌 我全部接受 杏 : 誰完美的標準 杏 : 天生不會做偶像 都多得你愿見諒 彷佛整個鬧市內 完全無人剩下我兩 評頭和品足咀臉 原來無需要太過緊張 安 : 請不必背負這樣 醜樣都這樣漂亮 心底可拼命發亮 這世界其實有萬百種色相 合 : 旁觀者總會了解 杏 : 何以共我戀上 杏 : 天生不算做漂亮 都多得你愿見諒 當醜小鴨被撇下 流亡 然後又被領養 人從來天生天養 然而難得你對我緊張 安 : 不必選美覓對象 醜樣都這樣漂亮 不必當世俗偶像 這世界誰亦有被愛的福相 合 : 蒙起這雙眼冥想 杏 : 誰會讓你戀上 « | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 195 | » |