|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 4 日 星期六 今日成5點幾就起左身~~ 原因係瞓唔著!!!! 點解瞓唔著? 因為我肚痾..... 痾左極多次,,,,=3=" 跟住朝早8點幾同左呀媽飲茶~ 飲完又番去 痾過!!!! -0-"""" 姐係等同冇食過 之後諗諗下先醒起 琴日家姐話拎隻狗狗番黎養個件事,,,, so問左呀媽!!!! 個結果係佢唔拎番黎,,,, =3=" 之後....好似係因個個人話養番 >0<" 歡喜一場~~ 但媽咪都冇改過口!!! 佢都係比我地養狗仔.... 但,,,,, -0-" 佢竟然講 不如自己去買隻番黎仲好啦!!!!!! e個問題就係.... 我地冇$ then老豆冇啦啦彈左句.... 痴線~ 再養屋企變動物園啦... 又倉鼠,,,又龜....又金魚!!! 仲要養狗????! 你好多$$$ 呀!!!! =0="""" 直至2點幾 我又好乖女咁做功課啦!!! -0-" 乖得一陣間 呵呵 之後又發din <--- 係到同呀妹玩電腦 玩完比呀媽 叫左去買 m 記 -0-""" 買完番黎 竟然成身汗!!!!! 仲要係咁流鼻水 oh no !!!! >.< 又感冒嗎???? 剛剛大病完呢!! 食完 m記 =.=" 又肚痾!!!!! 唔洗食啦 成日痾....,, *((.:.:.由今天開始 要加油啊!!! 不然又會很辛苦呢~~ 仲有9曰 就要打仗啦,,,,,x。]]]] [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 195 | » |