Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 4 日  星期六
一場夢~

今日成5點幾就起左身~~ 原因係瞓唔著!!!!

點解瞓唔著?  因為我肚痾..... 痾左極多次,,,,=3="

跟住朝早8點幾同左呀媽飲茶~  飲完又番去

痾過!!!! -0-""""  姐係等同冇食過   之後諗諗下先醒起

琴日家姐話拎隻狗狗番黎養個件事,,,, so問左呀媽!!!!

個結果係佢唔拎番黎,,,, =3=" 之後....好似係因個個人話養番

>0<" 歡喜一場~~  但媽咪都冇改過口!!! 佢都係比我地養狗仔....

但,,,,, -0-"  佢竟然講 不如自己去買隻番黎仲好啦!!!!!!

e個問題就係.... 我地冇$  then老豆冇啦啦彈左句....

痴線~ 再養屋企變動物園啦... 又倉鼠,,,又龜....又金魚!!!

仲要養狗????! 你好多$$$ 呀!!!! =0=""""   直至2點幾

我又好乖女咁做功課啦!!! -0-" 乖得一陣間 呵呵

之後又發din  <--- 係到同呀妹玩電腦    玩完比呀媽

叫左去買 m 記 -0-"""  買完番黎 竟然成身汗!!!!!

仲要係咁流鼻水 oh no !!!! >.< 又感冒嗎???? 剛剛大病完呢!!

食完 m記 =.=" 又肚痾!!!!!   唔洗食啦 成日痾....,,

*((.:.:.由今天開始 要加油啊!!!  不然又會很辛苦呢~~

仲有9曰 就要打仗啦,,,,,x。]]]]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 195 | »