|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 20 日 星期一 今日測數學呀,,,, 番學個時係到好勤力咁睇緊個本英文 then番到school又好努力咁做緊數!!! 做到咁上下... 見到個個 人都番晒黎,,, 就冇嘜心機溫lu then上到去原來係個傻佬 睇堂!!! 呵呵~ 今次maths 我好開心我竟然冇一題留空呀~~ 題題都答晒,,, 但比個題3^2x=1/81 玩死~ 計到最後寫答案個到 =.=" 竟然唔記得左點寫~ then test 完琇話個題個答案係-4我先知 原來要倒轉個數..... -0-" then接住既maths lesson 唔知做嘜鬼 呀sir 勁好聲好氣~~ 但咁都好!!! 好過佢講個d唔係笑話而佢話係笑話 既笑話... then 午善個時 食飽左,,, 冇啦啦係咁打""斯egg"" 勁辛苦啵... >3< 番到home 同Judy玩左陣就開始做功課,,,, >.< 聽日考物理同英文呀 加油呀,,, 頂埋今日同聽日就唔屎咁辛苦啦 呵呵 -v- [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 195 | » |