|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 8 日 星期三 今日一早頭三堂係電腦.... 嘩!!悶到傻鬼左 又唔知對住部腦有咩做,, 無聊~~ then maths 堂 今天也是乖巧地坐著聽課<--- =0=" 冇啦啦咁書面語 好似傻左咁... then 英文要dict Ms josie 好似din左咁講得勁 快... 寫唔切!!! 普通話講左好多題外話,,,, 中文痴左線.... 係咁係到笑.... 坐佢隔離唔開心都即刻變成開心果 >v< 比佢非禮到我....... >3< 放學 即刻番 home 今日又要接呀妹放 學... 嘩d風吹到我 ""騰騰"" 震 足足企係到等左佢"格" 車 半個鐘 零3個字 嘩!!!!! >.<" 成日都唔定時! 我早到佢就遲到... 我遲佢就早 玩野咩? 番到home 都5點半啦!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 195 | » |