|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 25 日 星期六 今日又落左去飲茶啦,,, 落到街 嘩!!! 比d風吹到我個頭 亂晒... =.=" 上到酒樓老豆go左廁所~ so要勁快咁攞野食 -0=" 拎左3樣野!!! 但食唔晒,,,, 唉!! so要拎番居企.... 番到home第一時間開左部腦,,,, >.< 開左都唔知有嘜做! 係咁係到聽歌,,,, then同judy玩左陣... =.="judy發痺4~ 一口咬 左落黎,, T.T 好彩唔係好大力 呀媽又buy左5條金魚番黎... -0-" 仲要話五福臨門所以buy5條~ 之後係到研究點打tie...,, -3-" 打極都唔似一條tie最後上網睇~ 終於打到靚d啦!! 呵呵,,, *///,,,,開始感覺到 冬天的氣息,,, 刺骨的寒風又再度,,,展現在薄薄的皮膚上,,,x]]] >v< 所以大家要小心身體啊~ 多穿幾件外衣!!! 以免著涼 今日xanga又post左新相啦,,, 想睇就goxanga睇啦 =.=" 其實係琴日post唔晒既相 呵呵 >v<" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 195 | » |