Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 25 日  星期六
無聊既一日

今日又落左去飲茶啦,,, 落到街 嘩!!! 比d風吹到我個頭

亂晒... =.="  上到酒樓老豆go左廁所~ so要勁快咁攞野食

-0=" 拎左3樣野!!! 但食唔晒,,,,   唉!! so要拎番居企....

番到home第一時間開左部腦,,,,  >.< 開左都唔知有嘜做!

係咁係到聽歌,,,, then同judy玩左陣... =.="judy發痺4~ 一口咬

左落黎,, T.T  好彩唔係好大力  呀媽又buy左5條金魚番黎... -0-"

仲要話五福臨門所以buy5條~ 之後係到研究點打tie...,, 

-3-" 打極都唔似一條tie最後上網睇~ 終於打到靚d啦!! 呵呵,,,

*///,,,,開始感覺到 冬天的氣息,,,

                        刺骨的寒風又再度,,,展現在薄薄的皮膚上,,,x]]]  >v<

所以大家要小心身體啊~  多穿幾件外衣!!! 以免著涼

今日xanga又post左新相啦,,, 想睇就goxanga睇啦 =.="

其實係琴日post唔晒既相 呵呵 >v<"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 195 | »