|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 21 日 星期二 今日朝早6點起左身,,,, 溫物理! 用左大約半個鐘既時間溫好左 then 再溫個啲 vocabulary~~ 溫到咁上下.... d人都醒晒so就冇嘜心機 再溫lu 番學個時個天黑鬼晒 但我冇帶遮.... 好彩佢冇係朝早落姐 今日測eng 文同 physics,,,, 英文還可以啦~ physics~唔屎問一睇都知唔識啦 個d計數既地方....=.=" 唉! now正考慮揀咩科好?!! 家人既期望是理~ then當然是商、文啦 -3-" 我係理科方面嘜都唔識( 除bio) 到左英文呀琇好似玩開口中咁... 叫ms 唔好抽中佢個組.... -v-" 但都係抽中左 呵呵!! then 課外活動堂個時,,, ms 之前又話係堂上 整另一個cake 啵~ 點知又記左人名!!!! -3-' 放學係咁問老師借遮用 但遲唔多個個ms都話 冇lu 呀璇同yu 佢哋淋雨番home 我就企左一陣 見到ms 潘就問佢借左把遮,,,, 仲遮左一個朋友番龜 ^.^ 呵~ 但隻鞋都係濕晒,,,, 唉! 番到去岩岩好4點9~ 但比呀媽個追魂call 要我落街接妹~~~ =.=" 個時勁燥!!! 個身濕鬼晒仲要岩岩入個door~ 3都未換~ -0-" 佢仲要係個電話到講 碰碰碰~ 激到我死死下 =3=" then個將phone 掉左落地下仲cut左呀媽線!!! -0-" 接呀妹番黎個時又冇左個個架,,,, 搞到我勁狼狽!!!! 仲差d仆親.. 好彩我用死力捉緊左佢,,, 如果唔係一齊仆~~ =.= " 到時都唔知點算 番到home勁眼瞓 so就瞓左落sofa到 =0=" 就係咁變左隻 豬啦 瞓完又要開始溫書lu~~~ 唉! 正番聽日咋.... 咁就唔屎再溫啦 呵呵 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 195 | » |