|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 10 日 星期日 朝早諗住起身既時候,,, 一打開個被窩就 比個啲 冷風吹到即刻收番埋隻腳 -0-""" 我諗今晚瞓個時都係 ((cold 屎)) 番個window 啦 呵呵 then 今日又肚痾,,,, >~<"" 痾左3次啦 唉!!! 痾死我啦 keke... -3-" 呀媽 today有節目 大家姐今日都有節目 so 冇出到街 前日同今日都冇出街呀 呵呵 勁呀~~ 今日本身話落街 buy 野eat 但一開門d凍到震既風一野 飛埋黎,,, 就即刻變到唔想出 ka~ then就留左係home到睇個本 宮崎駿既書啦!!! 唉,,, 太無聊啦~~ 而且我諗今日睇都係時候架啦 因為依本野好快又要交番比Ms Man 個到 夜晚睇最緊要正字個時 比老豆一個唔該就轉左台ru ~~~ =.="""" 唉!!! 聽日又要番學啦 ,,,, 要bring件機械人褸番學著..... >3< 因為聽日 要影理相呀 wa kaka -0-" 唔係咁想影,,, 通常都唔令!!! 而且本人唔like 影相 kaka,,,, 是得病後唔like影!!! 記住啊 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 195 | » |