Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 12 月 10 日  星期日
今日又痾過,,,

朝早諗住起身既時候,,, 一打開個被窩就 比個啲

冷風吹到即刻收番埋隻腳 -0-"""   我諗今晚瞓個時都係

((cold 屎)) 番個window 啦   呵呵 then 今日又肚痾,,,,

>~<"" 痾左3次啦   唉!!! 痾死我啦 keke... -3-" 

呀媽 today有節目  大家姐今日都有節目 so

冇出到街 前日同今日都冇出街呀 呵呵 勁呀~~

今日本身話落街 buy 野eat 但一開門d凍到震既風一野

飛埋黎,,, 就即刻變到唔想出 ka~   then就留左係home到睇個本

宮崎駿既書啦!!!  唉,,, 太無聊啦~~   而且我諗今日睇都係時候架啦

因為依本野好快又要交番比Ms Man 個到 夜晚睇最緊要正字個時

比老豆一個唔該就轉左台ru ~~~  =.=""""   唉!!!

聽日又要番學啦 ,,,, 要bring件機械人褸番學著..... >3<  因為聽日

要影理相呀 wa kaka -0-" 唔係咁想影,,, 通常都唔令!!!

而且本人唔like 影相 kaka,,,,  是得病後唔like影!!! 記住啊

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 195 | »