Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 12 月 29 日  星期五
嘔心+恐怖

今日發生左件好嘔心加恐佈既事,,,,

不過因為琴日上唔到xg ,, so講番琴日先!

T________________________________T

琴日欣欣放假!  so可以玩足一日..... >v<

先係! 齊齊去飲茶,,, [[客家棧]] wo,,,, 正野~

但等左勁耐先有位~ 係等位期間同欣欣went左

奇趣玩扭蛋,,, 勁可愛啊! 個d中國點心 電話繩!!!

扭左4個~ wakaka  then 番返時間岩岩好

食完,,, 一齊行街~ 欣欣同少君!! 係中途din左,,,

我就成機係咁影相.... 但=.='' d相放唔到蓉腦!!

番到home 就一齊睇史力加,,, wakaka!!!! >v<

睇完齊齊打邊爐,,, 但我冇得打!!! 因為我肚痛~

食左4粒  喇叭牌正路丸,, 搞到勁想嘔~ 仲成身臭晒=.=''

好彩食完之後,,,,,, 冇耐就冇樹姐!!! 一日就咁用完~

家姐放假最開心,,,, >u<'' yeah~

T__________________________________________T

到今日啦!!!!

今朝同媽咪went左飲茶,,, 番home 途中見到勁多人圍住左景櫚樓!!!

之後有police,,, 同教護車!! 就諗住睇下咩事啦~ 點知媽子叫唔好望,,,

但我都係saw啦~ 見到好多血係個地到,,,, 仲有腦x ,,,,,, ((x大家估到啦))

之後 ,,, 唔講啦~ 嘔心!!! 咁上下到啦~ 又玩cpmputer games!!

同君君玩到din左!   then媽咪教打牌,, =.=;; 但好死蠢既我仲未識打晒

之後係到睇史力加第2集,,,, >v< 連媽咪都同我地睇埋一份.... =3=

 呵呵 佢仲係咁笑~ -0-''  唉!!!! then~~ 欣欣打黎! 話係君個Ms...

嚇到君冇聲出!!  =.='' 我聽完仲要玩埋一份!! 變態,,,, kaka

then冇啦啦勁多電話  手提響完,,,到居企~ 居企響完到,,手提~

好busy呢!!!!!! 聽到耳仔軟     之後教君攸功課~~ 遲唔做早唔做

係到夜晚先黎做~ 微微係到又唔做 =3='   係要佢番左工先黎做

唉!! 仲有2日 2006年就完啦~ 2007年就黎啦!!! 希望

各位同學 & fd子 新年 快樂,,, 最緊要既緊係!! 身體健康啦

*今晚唔知會唔會發惡夢~ >n<" 驚!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 195 | »