|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 29 日 星期五 今日發生左件好嘔心加恐佈既事,,,, 不過因為琴日上唔到xg ,, so講番琴日先! T________________________________T 琴日欣欣放假! so可以玩足一日..... >v< 先係! 齊齊去飲茶,,, [[客家棧]] wo,,,, 正野~ 但等左勁耐先有位~ 係等位期間同欣欣went左 奇趣玩扭蛋,,, 勁可愛啊! 個d中國點心 電話繩!!! 扭左4個~ wakaka then 番返時間岩岩好 食完,,, 一齊行街~ 欣欣同少君!! 係中途din左,,, 我就成機係咁影相.... 但=.='' d相放唔到蓉腦!! 番到home 就一齊睇史力加,,, wakaka!!!! >v< 睇完齊齊打邊爐,,, 但我冇得打!!! 因為我肚痛~ 食左4粒 喇叭牌正路丸,, 搞到勁想嘔~ 仲成身臭晒=.='' 好彩食完之後,,,,,, 冇耐就冇樹姐!!! 一日就咁用完~ 家姐放假最開心,,,, >u<'' yeah~ T__________________________________________T 到今日啦!!!! 今朝同媽咪went左飲茶,,, 番home 途中見到勁多人圍住左景櫚樓!!! 之後有police,,, 同教護車!! 就諗住睇下咩事啦~ 點知媽子叫唔好望,,, 但我都係saw啦~ 見到好多血係個地到,,,, 仲有腦x ,,,,,, ((x大家估到啦)) 之後 ,,, 唔講啦~ 嘔心!!! 咁上下到啦~ 又玩cpmputer games!! 同君君玩到din左! then媽咪教打牌,, =.=;; 但好死蠢既我仲未識打晒 之後係到睇史力加第2集,,,, >v< 連媽咪都同我地睇埋一份.... =3= 呵呵 佢仲係咁笑~ -0-'' 唉!!!! then~~ 欣欣打黎! 話係君個Ms... 嚇到君冇聲出!! =.='' 我聽完仲要玩埋一份!! 變態,,,, kaka then冇啦啦勁多電話 手提響完,,,到居企~ 居企響完到,,手提~ 好busy呢!!!!!! 聽到耳仔軟 之後教君攸功課~~ 遲唔做早唔做 係到夜晚先黎做~ 微微係到又唔做 =3=' 係要佢番左工先黎做 唉!! 仲有2日 2006年就完啦~ 2007年就黎啦!!! 希望 各位同學 & fd子 新年 快樂,,, 最緊要既緊係!! 身體健康啦 *今晚唔知會唔會發惡夢~ >n<" 驚! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 195 | » |