|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 19 日 星期二 朝早勁打乞嚏!!! 都唔知咑樹,,, =.=" then 又""頭"" 唔到氣 勁辛苦呢!!! 中文係到聽listening ,,, then ms man 請我地 食金莎呀!!! 正,,, 家政!! ms 話整薑餅-.-" 整整下冇啦啦 彈左個火警演習出黎 搞到個個嘜都唔理,,, =.=" 只理-------著番件 3~~ 上番去之後 =3=" d野又凍晒!! 又要整番熱 整完出黎之後 ,,, 以為好好食 *v* ,,, 點知 難食到嘔電,,,, -0-" 化學好悶悶悶 ,,, 做實驗 =0-" 普通話,,,又考口試lu~ ,,,, 放學buy左好多 野!!! 用左好多$ =.=" 要留番d christmas 用!! 唔打啦 !!! =v='' 今日唔係咁想打咁多 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 195 | » |